Fitness

De ultieme truc om vet aan de zijkanten van je taille kwijt te raken

8views

Love handles, love handles, love handles, love handles, love handles. Noem ze wat je wilt.Het vet aan de zijkanten van je taille kwijtraken is niet gemakkelijk, maar je kunt het!. Om dit te doen zijn er een aantal tips die je moet volgen om je doel te bereiken. Het gaat niet alleen om afslanken, maar ook om het verzorgen van elk deel van je lichaam.

Ondanks dat je een laag niveau van lichaamsvet hebt, is het zeer waarschijnlijk dat een deel van je lichaam weerstand zal bieden aan de vet verminderen dat zich daar ophoopt. Hoe hard je ook getraind hebt, je hebt misschien wel je afslankdoelen bereikt en die extra kilo’s kwijtgeraakt, maar niet die lelijke love handles rond je middel. Bij mannen zijn deze gebieden duidelijk herkenbaar, omdat ze meestal rond de taille voorkomen, voornamelijk in de love handles en de love handles, die een bron van bitterheid zijn.

Deze love handles aan de zijkant zijn de eerste die verschijnen en de laatste die verdwijnen, omdat ze zich vastklampen aan een van de moeilijkste plekken om vet te verbranden als het gaat om afvallen, je silhouet vormgeven en een geweldig lichaam hebben. Het lijkt daarom een onmogelijke missie en kan leiden tot ontmoediging en frustratie. voor degene die hardnekkig probeert zonder zichtbaar succes, maar alles is mogelijk als je er op de juiste manier aan werkt.

Waarom hoopt vet zich op en hoe kom je ervan af? Het antwoord is eenvoudig en is gebaseerd op de energie-uitgaven die we doen, d.w.z. wat we eten voor wat we verbranden. Als het lichaam meer energie heeft dan het nodig heeft, slaat ons lichaam het overschot op voor het geval van een mogelijk tekort en hoopt het zich op in specifieke delen van het lichaam. Wat we kunnen doen om van dat hatelijke vet aan de zijkant af te komen, naast naar de sportschool gaan en lichaamsbeweging doen, is je dieet onder controle te houden.

De vergelijking lijkt eenvoudig: eet minder en beter en geef meer uit.. Het is heel belangrijk om uitgebalanceerd te eten, gebaseerd op de consumptie van hoogwaardige eiwitten die de spieren voeden. Eieren, vette vis, groenten en gezonde vetten zoals zalm en avocado zijn hiervoor goed. Bewerkt voedsel, alcohol, frisdrank en vruchtensappen moeten daarentegen koste wat het kost worden vermeden.

Tips om af te slanken met een fitnessroutine / SD

Maar niet alleen voeding is belangrijk. Je moet het ook aanvullen met de juiste lichaamsbeweging. Het is goed om gespierde buikspieren te hebben, zodat het lichaam sterker wordt en ons beschermt tegen mogelijke blessures. De perfecte combinatie om het doel van het verliezen van dat plaatselijke vet rond de taille te bereiken, is om tegelijkertijd cardio-oefeningen te doen, zoals hardlopen, zwemmen of wandelen, en krachttraining omdat het een zeer effectieve training is als het gaat om afvallen. Spieren hebben namelijk een belangrijke metabolische functie, want hoe meer spiermassa je hebt, hoe meer calorieën je verbrandt.