Dieet

Genoemde stoffen en vitamines die gewichtsverlies activeren: hoe correct in te nemen

10views

In de lente en de zomer zijn de problemen om van overgewicht af te komen van het grootste belang. Niet alleen omdat je in je favoriete spijkerbroek moet passen of naar het strand moet gaan.

Een gezond gewicht maakt warm weer vooral makkelijker te verdragen.

Over welke stoffen en vitaminen gewichtsverlies versnellen, meldt “Khibiny.ru” met verwijzing naar de arts-diëtiste en psychologe Olga Veselova.

Vitamine D

Een expert noemt de vitamine uit het zonlicht belangrijk voor alle slankmakers. Het moet één keer per dag worden ingenomen en alleen ’s ochtends.

Jodium

Activeert ook het afslankproces, supplementen moeten in de ochtenduren worden geconsumeerd.

Omega-3

Bij het kwijtraken van overgewicht is het nodig vanwege het resulterende tekort aan heilzame stoffen. Het wordt 2 keer per dag geconsumeerd.

Bij het afvallen wordt omega voor de maaltijd gedronken, en na afloop van de dieetkuur wordt het ingenomen om het resultaat tijdens de maaltijden te consolideren.

Magnesium

Drink alleen ’s avonds, want het heeft een kalmerend effect.

De expert herinnert ons eraan dat een teveel aan vitamines net zo gevaarlijk is als een tekort.

Neem dus alleen vitamines en andere supplementen als ze door een arts zijn voorgeschreven.

Eerder vertelden we je waarom vegetariër worden niet voor iedereen is weggelegd.